• Zwroty i reklamacje

Kubki personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, jeżeli wykonanie nie spełnia Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami.

ZWROT PRODUKTÓW

Komukubek nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny! 
  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Skontaktuj się z nami, jeżeli interesuje Cię wymiana produktu na inny z naszej oferty.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia).
  • Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika.

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY?
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu produktów.
2. Dokładnie zapakuj zwracany produkt. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
3. Wyślij paczkę paczkomatem InPost, kod: WRO07BAPP.
4. Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby.

REKLAMACJE
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, zawiera wady fabryczne lub produkt został uszkodzony, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. 
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go w postaci skanu/zdjęcia na nasz adres komukubek@gmail.com
3. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.